Lean w przedsiębiorstwie
Lean w przedsiębiorstwie
Cel studiów
Wykształcenie specjalistów zarządzania Lean w organizacjach usługowych. Zdobycie kwalifikacji KAIZEN Coacha Wymiana wiedzy w firmach, w których już wdrożono zarządzanie Lean.
Adresaci studiów
Studia adresowane są przede wszystkim do osób pracujących w przedsiębiorstwach produkcyjnych, na różnych szczeblach zarządzania, którzy chcą poznać lub uzupełnić swoją wiedzę na temat Lean.
Program
· Nowe teorie w zarządzaniu ze szczególnym uwzględnieniem sektora usług
· Elastyczne i funkcjonalne łańcuchy dostaw. Zmiany w otoczeniu globalnym
· Zarządzanie Lean. Podstawy
· Rodzaje marnotrawstwa w usługach i sposoby ich eliminacji
· Zarządzanie ludźmi w przedsiębiorstwach usługowych – podejście Lean
· Motywowanie do działań w zakresie ciągłego doskonalenie( Kaizen Lean Coach)
· Zarządzanie przepływami w organizacjach usługowych. Podejście procesowe – podstawy
· Data Governance jako podstawa efektywnego przetwarzania informacji biznesowych. Lean IT
· Narzędzia optymalizacji procesów ( Value Stream Maping, Value Stream Design)
· Realizacja działań optymalizacyjnych ( Kaizen Evant)
· Zarządzanie przepływami w organizacjach usługowych – podejście procesowe zaawansowane
· Podstawy zarządzania projektami
· Wizyty studyjne w przedsiębiorstwach usługowych
Forma zaliczenia
· Praca dyplomowa
· Obrona pracy dyplomowej
Liczba godzin
166
Czas trwania: dwa semestry
Koszt uczestnictwa
Formularz On-Line