Ekonomia, podstawy przedsiębiorczości z elementami e-comerce

Ekonomia, podstawy przedsiębiorczości z elementami e-comerce

Ekonomia, podstawy przedsiębiorczości z elementami e-comerce

Cel

W obliczu reformy oświaty koniecznością staje się doskonalenie zawodowe, które pozwala osiągać kolejne stopnie zawodowe. Zmiany struktury nauczania powodują, że liczba godzin z niektórych przedmiotów nauczania jest niewystarczająca do realizacji pełnego etatu zatrudnienia, dlatego możliwość nauczania drugiego przedmiotu jest w wielu przypadkach warunkiem koniecznym do dalszej pracy w szkole.

Studia mają na celu przygotowanie nauczycieli różnych specjalności do prowadzenia zajęć z podstaw przedsiębiorczości w szkołach ponadgimnazjalnych. Dodatkowym atutem jest zdobycie  praktycznej wiedzy z obszaru marketingu internetowego oraz handlu elektronicznego (e-commerce)

Adresaci

Słuchaczami Podyplomowych Studiów "Podstawy przedsiębiorczości" mogą zostać absolwenci studiów magisterskich i licencjackich kierunków nauczycielskich, zainteresowani uzyskaniem uprawnień do nauczania drugiego przedmiotu oraz podniesieniem kwalifikacji zawodowych. Studia podyplomowe skierowane są również do osób zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą związaną z e-rynkiem.

Ramowy program studiów

  • Cash Flow – warsztaty
  • Etyka w biznesie
  • Gra w przedsiębiorstwo
  • Instytucje finansowe gospodarki rynkowej
  • Integracja gospodarcza ze światem
  • Komunikacja interpersonalna
  • Metodyka przedmiotowa
  • Mikroekonomiczna aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej
  • Ogólna teoria organizacji i zarządzania
  • Otoczenie przedsiębiorstwa z elementami makroekonomii
  • Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej
  • Podstawy marketingu
  • Podstawy prawa
  • Podstawy rachunkowości i analizy finansowej w przedsiębiorstwie
  • Pozyskiwanie środków na własną działalność gospodarczą
  • Seminarium dyplomowe
  • Praktyka
  • Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
  • Rynek pracy i prawa nim rządzące
  • Rynkowy mechanizm funkcjonowania gospodarki
  • Społeczne podstawy przedsiębiorczości
  • Sztuka negocjacji
  • Sztuka prezentacji i autoprezentacji
  • Trening asertywności
  • Warsztaty młodego przedsiębiorcy
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi

Forma zaliczenia

  • Praca dyplomowa
  • Egzamin końcowy

Czas trwania studiów

 3 semestry (330 godzin)

Aktualności

KONTAKT

Wydział Zarządzania i Inżynierii w Malborku
ul. Sikorskiego 45
82- 200 Malbork
Tel. (055) 272 56 27
Tel. / fax (055) 272 21 97
dziekanatwsg@byd.pl

Newsletter

Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze informacje

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

  • Jabil
  • Otlewski
  • Forest
  • Meler
  • Lester Holding
  • Flex
  • Polski Cukier
  • Browar Gościszewo
  • Alma Color
  • ZGKiM
  • Prino-Plast
© 2019 Wyższa Szkoła Gospodarki